عذاب وجدان


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

عذاب وجدان نگیر من حلالت کردم برو و دستاشو بگیر من حلالت کردم

تو خیانت کردی من حلالت کردم بهش عادت کردی من حلالت کردم

دستات تو دست اونه خدا می دونه دارم میشم دیوونه از دست این زمونه دلم خونه

قلبم شکسته خدا چرا عشقم شد از من جدا دارم میمیرم بی صدا...



نظرات شما عزیزان:

امیرحسین
ساعت22:49---1 بهمن 1391
سلام ، خوبی . اومدم هم بهت سر بزنم هم اینکه ازت بخوام بیای توی وبم و روی اون سه تا علامتی که توی پست ثابتم گذاشتم کلیک کنی و رای بدی ، مسابقه وبلاگ برتر ماه دوباره شروع شده برای اینکه اختلافم با وبلاگهای دیگه زیاد نشه خیلی بهت احتیاج دارم لطفا زودتر خودتو برسون . خیلی وقت نمیگیره همش دوتا کلیکه .
رای دادی خبرم کن . راستی اگه باتبادل لینک هم موافق بودی بهم بگو
به امید جبران


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
جمعه 29 دی 1391| 15:25 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§